29 januari 2022 om 00:00
iBOOD

3x DSTRCT Leren Riem

3x DSTRCT Leren Riem

Het trio die elke dag in je broek mag.

Specificaties

Merk: DSTRCT
Type: Leren herenriem
Aantal: 3 stuks

• Van hoge kwaliteit rundleer
  • Robuust en gaat jaren mee
  • Past bij elke casual outfit

Kenmerken

• Nikkelvrije gesp uit Italië
  • Riem gemaakt in Nederland
  • Twee passanten

Afmetingen

• 4 cm breed

Dit ontvang je

• 1x bruin
  • 1x zwart
  • 1x cognac
29 januari 2022 om 01:05
webindo Gebruiker

Ik heb deze aanbieding al twee keer gekocht, één keer te kort, die gingen naar mijn zoon, tweede waren goede lengte. Maar wat een slechte kwaliteit. Ik zeg dit niet snel bij aanbiedingen, maar na 2 keer dragen begonnen de riemen al slijtage en vervorming te tonen. Na een maand draag ik die van mij niet meer. Deze gaan zeker geen jaren mee

Beantwoorden

29 januari 2022 om 01:07
Moderator Niek Moderator

Goedenavond webindo,

Wat vervelend dat de riemen niet zo lang mee gingen. Heb je hierover ook contact opgenomen met de klantenservice?

Beantwoorden

29 januari 2022 om 19:23
Cobis Gebruiker

Geven jullie bij normaal gebruik geld terug als ze binnen een jaar teveel gesletene zijn om te dragen? Dat jullie geen ‘jaren’ garanderen snap ik wel. Dat is te lastig met bewijzen van normaal gebruik enzo. Maar een jaar moet kunnen, correct?

Beantwoorden

30 januari 2022 om 18:05
Moderator Paul Moderator

De exacte termijn is bij ons niet bekend. Daarvoor kan je het beste contact opnemen met de klantenservice.

Beantwoorden

29 januari 2022 om 08:38
maartenpoortman Gebruiker

Hallo iBood, bovenstaande slechte ervaring lezende, en de verklaring dat deze riemen jarenlang meegaan, zou het goed zijn als jullie dat waarmaken door er twee jaar niet goed-geld terug garantie op te geven.

Beantwoorden

29 januari 2022 om 09:46
unidentified Gebruiker

Ik heb ze ook gekocht en volg webindo volledig. Ze zijn msas wel van leder maar van zeer slechte kwaliteit, ze vervormen heel snel en al snel veel slijtage. . Ze zijn trouwens veel te dun. Ik had contact met jullie daarvoor en kreeg ern compensatie. Maar ik gebruik ze niet meer

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.