14 februari 2020 om 00:00
iBOOD

DenBroeck Business Schoenen | Rector of John | Heren

DenBroeck Herenschoenen

Als we in iemands schoenen willen staan, dan zijn het wel in deze van DenBroeck. Met dit paar trek je je stoute schoenen aan en sta je elke dag weer je mannetje op de werkvloer!

Meer DenBroeck: NL | BE

Specificaties

Merk: DenBroeck
Type: Business Schoenen
Voor: Heren

• Handgemaakt in Europa
  • Kies tussen leder of suede
  • Foamlaag voor extra comfort

Materialen

• Upper: leder
  • Voering: leder
  • Binnenzool: zacht foam met lederen topper
  • Buitenzool: rubber en leder

Kenmerken

• Uitneembare binnenzool
  • Schachthoogte: 6 cm
  • Hakhoogte: 2.5 cm
  • Zoolhoogte: 1 cm

(i) Leer is een natuurproduct, kleuren kunnen afwijken van het getoonde.

(i) De schoenen vallen normaal, neem dus de maat die je altijd draagt.

14 februari 2020 om 00:18
qweras Gebruiker

Deze schoenen zijn erg Kwalitatief Uitermate Teleurstellende.

Ik heb nu 2 paren gehad. Beide gevallen lieten de zolen los. Er zat een rare klik in de hak. 
Je wordt doorgestuurd naar de leverancier, deze biedt in eerste instantie maximaal 15 euro om het te laten repareren. Na aandringen bij Ibood werd een 2de paar verzonden. Het 2de paar was ook al binnen 3 maand stuk. Ik heb dus binnen half jaar 2 paren kapot gehad. De 2de keer werd er door IBOOD nog maar maximaal de helft vergoed van de schoen om een reparatie te doen.

Trap hier dus niet in. Het is goedkoop en duurkoop bij deze schoenen. 

Beantwoorden

14 februari 2020 om 08:45
hanszelf Gebruiker

“Trap hier dus niet in”…

Rotfl

Beantwoorden

14 februari 2020 om 05:36
herriiee Gebruiker

Helemaal eens met qweras.

Twee paar besteld, een op de naad gescheurd. Mocht ik retourneren; gedaan via het verschrikkelijk bdexx systeem. Twee maanden verder niks gehoord.

Andere paar laat de zool los, deze gaat asap retour.

Koop deze meuk niet.

Beantwoorden

14 februari 2020 om 08:29
dabanli Gebruiker

Hmm. Normaal gesproken reageer ik niet maar ik wil ook een positief geluid laten horen.

Ik heb al meer dan een jaar geleden de Rector in de kleur Cognac besteld. Doe ze aan onder m’n pakken. Ik wissel frequent tussen schoenen en verzorg ze ook frequent.

Ik heb geen klachten en voor de prijs vind ik t prima schoenen. Ik was positief verrast door de kwaliteit van de zolen; er zit een antislip laag op. Ik voorzie dat ik ze nog een goede tijd kan dragen.

Beantwoorden

14 februari 2020 om 11:29
MMTS Gebruiker

Goedemorgen, zou deze schoen wel willen bestellen voor mijn zoon. Maar nu ik de klachten lees….! Kan ik garantie krijgen voor de schoen dat ik bovenstaande problemen al zijn opgelost door fabrikant? Is het produkt al verbetert of krijg ik dan van dezelfde produktlijn dit produkt?

PS  Is er een maattabel voor deze schoen overigens?

Beantwoorden

14 februari 2020 om 16:25
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi MMTS,

Uiteraard horen je schoenen gewoon goed te blijven. Je hebt dan ook gewoon recht op garantie als de schoenen bij normaal gebruik kapot gaan door een fabricagefout.

We hebben geen maattabel beschikbaar. Ik raad je aan dezelfde maat schoenen te bestellen die je zoon normaal ook draagt.

Beantwoorden

14 februari 2020 om 12:41
Simon. Gebruiker

Heb deze schoenen in de zomer hier op iBood gekocht, inderdaad brol

Beantwoorden

14 februari 2020 om 15:58
staat Gebruiker

Inmiddels heb ik vier paar van deze schoenen, in diverse varianten.

wissel ze regelmatig af en draag ze met veel plezier. Naar mijn mening een prima prijs/kwaliteit verhouding

Beantwoorden

14 februari 2020 om 20:33
LOUD Gebruiker

Ook ik heb ze retour gedaan. Waardeloze schoenen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.