13 juni 2019 om 00:00
iBOOD

Rehab Zoltan Sneakers | Heren

Rehab Zoltan Sneakers

Deze sneakers vormen het laatste puzzelstukje van jouw zomeroutfit. Kies jij voor zacht suède of soepel leer?

Specificaties

Merk: Rehab
Type: Zoltan sneakers
Voor: Heren

• Kwaliteitsleer / -suède
  • Zool biedt een goede demping
  • Casual sneakers voor de zomer

Materialen

• Bovenkant: leer / suède
  • Binnenkant: ademend leer
  • Zool: rubberen wave-zool
  • Binnenzool: uitneembaar
SIZE

De schoenen vallen groter uit, bij twijfel raden wij je aan om een maatje kleiner te nemen.

13 juni 2019 om 09:23
DGY Gebruiker

Bummer. Wit is reeds uitverkocht.

Beantwoorden

13 juni 2019 om 10:44
svloo Gebruiker

Nope. Hier is wel duidelijk mee gelokt, maar nooit verkocht. Ik was namelijk om 00:00 online en toen was de witte ook al “uitverkocht”. Niet zo netjes van Ibood om op deze manier te misleiden….

Beantwoorden

13 juni 2019 om 10:54
Moderator Jim Moderator

Hi Svloo!

Wit is gelukkig gewoon verkocht dus de ‘Lok-kaart’ en de ‘Misleidings-kaart’ is helaas niet geldig hier ;-). Het kan zijn dat wit niet in alle maten beschikbaar was, waardoor sommige kleur-maat combinaties ‘Uitverkocht’ laten zien. Echter is hij gewoon verkocht en pas in de vroege ochtend helemaal uitverkocht geraakt.

Groetjes!

Jim

Edited by: Jim
Om 08:33 is de laatste witte verkocht! :-)

Beantwoorden

13 juni 2019 om 14:43
JeannetteJongsma Gebruiker

als ik prf dark blue maat 46 bestel, zie ik in mijn winkelmand alleen dark blue staan. omdat ik bang ben dat ik de het verkeerde model geleverd krijg, pas ik nog even.

Beantwoorden

13 juni 2019 om 14:46
Moderator Jim Moderator

Hi Jeanette!

Zolang je Maat 46 hebt geselecteerd, krijg je de juiste maat geleverd! Als je een seintje geeft wanneer je de bestelling hebt geplaatst, zal ik even bij iBOOD checken of het goed is gegaan! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

13 juni 2019 om 16:11
JeannetteJongsma Gebruiker

Hoi Jim,

In mijn winkelwagen staat dark blue terwijl ik  pfr dark blue heb besteld. Ik wil niet dat het verkeerde model wordt geleverd

Beantwoorden

13 juni 2019 om 16:26
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Jeannette,

Dit hoort inderdaad helemaal goed te gaan als je PRF Dark Blue selecteert. Laat het even weten zodra je jouw bestelling geplaatst hebt, dan kijk ik of alles goed gegaan is :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.