12 februari 2020 om 00:00
iBOOD

Boxershorts

Boxershorts
Als het beneden goed zit...

... dan volgt de rest vanzelf. Hijs je elke ochtend in een heerlijke boxershort en voel je heer en meester op kantoor. Je scoort aan bijna twee weken boxershorts, zo kan je wel even verder!

12 februari 2020 om 09:43
Toetanchamon Gebruiker

IK wil de Trunks bestellen, maar dat kan nergens, alleen boxershorts. Helaas dus.

Waarom deze non informatie als je het niet kan bestellen?

Beantwoorden

12 februari 2020 om 09:59
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je bent scherper dan onze tekstschrijver, Toetanchamon. We hebben diverse soorten trunks in de aanbieding, de titels hebben we zojuist aangepast.

Beantwoorden

12 februari 2020 om 11:44
GerardJ Gebruiker

Bij de 12 zwarte Calvini boxershorts staat bij specificaties dat t toch Trunks zijn met korte pijpen.  Wat zijn t nu, trunks of boxer?

Beantwoorden

12 februari 2020 om 11:49
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit zijn inderdaad boxershorts met korte pijpen/trunks.

Beantwoorden

13 februari 2020 om 17:25
Mick. Gebruiker

wanneer komen de o’neill boxershorts nog eens in de etalage ?

Beantwoorden

13 februari 2020 om 17:36
Moderator Mark Moderator

Hoi Mick.,

Dit kan je op het iBOOD tipforum plaatsen, hier kijken de inkopers regelmatig op ;-)

http://home-living-be-nl.forum.ibood.com/tip-ibood/tip-ibood-2020-1/

Beantwoorden

16 februari 2020 om 00:09
foxathome Gebruiker

Mooi wah, ander naampie er op en de prijs kan net zo duur worden als ze maar willen en er zijn altijd gekken die het dan nog steeds kopen :-P
12x de velle kleuren gekocht voor 34,95, perfect! Ik wacht nog 1x, de volgende keer koop ik weer een nieuwe set, maar gelukkig ben ik niet zo stom om tientjes te betalen voor een boxer die niemand ziet behalve je partner en jijzelf (als het goed is).

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.