19 juni 2019 om 00:00
iBOOD

Kleding Maat XXL

Kleding Maat XXL
Hèhè, dat is fijn...

...geen gehannes met dropdowns, rijen aan producten doorspitten en elke keer moeten constateren dat jouw maat er wéér niet tussenzit. Nee, in deze Flash Sale tref je alleen maar de kleding aan die jou past. Hoe fijn is dat?

19 juni 2019 om 05:43
Loki74 Gebruiker

Die Timberland shirts worden aangeboden met de tekst Timberland of met het Tree-logo. Wanneer mag ik kiezen voor 1 van de twee? Pas na het betalen?

Beantwoorden

19 juni 2019 om 05:46
Loki74 Gebruiker

En in de foto’s staan kleuren vermeld die ik in het bestelmenu niet terug vindt. Hoe zit dat precies?

Beantwoorden

19 juni 2019 om 08:49
Moderator Jim Moderator

Hi Loki!

Bij de kleuren hoort ook een print, dus “Navy” is bijvoorbeeld alleen beschikbaar met het “Timberland”-logo. Het kan zijn dat sommige producten tussen de afbeeldingen niet meer beschikbaar zijn, omdat dit om een opruiming gaat :-)

TL;DR: WYSIWYG :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

19 juni 2019 om 21:16
Jeroenbleyen Gebruiker

Over de First Bonded Zip Hoodie, hoe zijn de mouwuiteinden van dit vest? Niet zo goed zichtbaar en wordt niks van gezegd bij de specificaties

Gr

Beantwoorden

19 juni 2019 om 22:01
Moderator Jim Moderator

Hi Jeroen!

Ik heb helaas niet meer informatie kunnen vinden over de mouwuiteinden van dit vest.

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

23 juni 2019 om 09:27
Jeroenbleyen Gebruiker

Ok jammer, dit is wel een regular fit geloof ik?

Groeten

Beantwoorden

20 juni 2019 om 19:01
RayBerk Gebruiker

Als ik twee coltruien wil, maar in verschillende kleuren, moet ik dan twee keer verzendkosten betalen?

Beantwoorden

20 juni 2019 om 19:17
Moderator Jim Moderator

Hi RayBerk!

Gelukkig hoeft dit niet! :-)
Je plaatst dan eerst het eerste item in je winkelmandje en klikt vervolgens op ‘Verder winkelen’, dan kan je de tweede coltrui in je mandje doen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

21 juni 2019 om 12:35
PK8335 Gebruiker

Bij de Nike shorts kan kleur noch maat gekozen worden…

Beantwoorden

21 juni 2019 om 13:26
Moderator Bas iBOOD Moderator

De kleurkeuze is toegevoegd. Alle kleding in deze flash heeft maat XXL. Voor de volledigheid tonen we dit nu ook bij deze deal.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.