19 juni 2019 om 00:00
iBOOD

Kleding Maat L

Kleding Maat L
Hèhè, dat is fijn...

...geen gehannes met dropdowns, rijen aan producten doorspitten en elke keer moeten constateren dat jouw maat er wéér niet tussenzit. Nee, in deze Flash Sale tref je alleen maar de kleding aan die jou past. Hoe fijn is dat?

19 juni 2019 om 00:12
dhr.vdK Gebruiker

*snap*

Edited by: Paul
jouw melding is doorgezet naar de klantenservice

Beantwoorden

19 juni 2019 om 08:30
tan1415 Gebruiker

Is de solid stanton jas waterdicht?

Beantwoorden

19 juni 2019 om 08:36
Moderator Jim Moderator

Hi Tan!

Ga ik even voor je navragen!

Groet,

Jim

Edited by: Jim
Antwoord ontvangen!
De jas is water afstotend en winddicht. Niet volledig waterdicht. De jas heeft geen membraam en is niet getaped op de naden.

Beantwoorden

19 juni 2019 om 10:28
S. Veldheer Gebruiker

Mag ik je dit merk sterk afraden? Afgelopen winter via iBood een Solid jas gekocht voor €75,90- incl verzendkosten en het is werkelijk de slechtste jas die ik ooit heb gekocht. De stof ziet er ondanks dat ik deze ja veel afwissel met anderen jassen na een paar keer dragen al niet meer uit vale randen alsof de stof al versleten is en de knoopsgaten scheuren al wanneer je er naar kijkt. Veel gekker dan in de auto zitten en er mee lopen doe ik niet. Normaal doe ik jaren met mijn jassen. Solid is kwalitatief echt heel slecht.

Beantwoorden

19 juni 2019 om 11:27
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen S. Veldheer,

Wat vervelend dat de jas zo slecht is bevallen. Ging het om hetzelfde type jas en heb je hierover ook contact gehad met de klantenservice?

Beantwoorden

19 juni 2019 om 08:38
tan1415 Gebruiker

Kan je ook navragen over de parke en co parka. Is deze ook wind en water dicht?

Beantwoorden

19 juni 2019 om 08:51
Moderator Jim Moderator

Hi Tan,

Yes! Ga ik doen :-)

Groetjes,

Jim

Edited by: Jim
Antwoord ontvangen!
De jas is water afstotend en winddicht. Niet volledig waterdicht. De jas heeft geen membraam en is niet getaped op de naden.

Beantwoorden

19 juni 2019 om 20:45
migchie Gebruiker

Beste ibood bij dit regenjack wordt aangeboden of je ook een regenbroek wil.

bij doorslikken Kom je wel op deze pagina maar je kunt niets bestellen en je kunt ook niet zien wat de prijs van de regenbroek is.

Ik zou graag beiden willen bestellen?

Regatta Tarren Regenjack en de bijbehorende regenbroek .
Mvg Michaël Hertzberger

Beantwoorden

19 juni 2019 om 22:41
Moderator Niek Moderator

Goedenavond migchie,

Ik vermoed dat de regenbroek in deze sale helaas niet beschikbaar is, maar ga het morgen voor de zekerheid even navragen.

Edited by: Niek

De regenbroek is helaas niet beschikbaar in deze sale.

Beantwoorden

19 juni 2019 om 23:10
migchie Gebruiker

Dankje Niek dan is het misschien niet handig om dat ook aan te bieden. Mvg

Beantwoorden

19 juni 2019 om 23:31
Moderator Jim Moderator

Hi Migchie!

Waarschijnlijk zat deze in een eerdere deal wel, maar is deze in de opruiming (deze) helaas niet meegenomen! :-(

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.