24 april 2019 om 00:00
iBOOD

Schoenen

Schoenen
Patta's voor een prikkie

Niets loopt zo lekker als een nieuw paar schoenen. Paolo Nutini zong niet voor niets Hey, I put some new shoes on and suddenly everything is right. En die nieuwe schoenen scoor je deze week wel heel goedkoop bij iBOOD!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

24 april 2019 om 06:45
philipgr Gebruiker

Hoe moet ik de Björn borg Lucas tan bestellen. Je moet type en kleur selecteren maar de selectie geeft aan niet te kloppen.

Beantwoorden

24 april 2019 om 09:51
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen philipgr,

Je kunt het beste eerst het type selecteren, daarna de kleur en dan zie je welke maten nog beschikbaar zijn.

Beantwoorden

24 april 2019 om 08:59
Othinus Gebruiker

Goedemorgen,

Kunnen jullie mij vertellen of de blauwe Greve Fiorano Derby van suede is?

Met vriendelijke groet,

Remy

Beantwoorden

24 april 2019 om 09:52
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Remy,

Het materiaal is leder, zoals ook in de specificaties vermeld staat.

Beantwoorden

28 april 2019 om 13:35
Jradman Gebruiker

Beste iBood,

Onlangs de Helly Hansen Fjord LV-2 sneaker in het wit gekocht (ordernummer SO2905034). Na een paar dagen dragen lieten de gelijmde zijkanten al helemaal los. Hoe kunnen we dit het beste afhandelen? Ik heb eventueel wel foto’s ter illustratie.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Radder

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.